Taggar redan!!!

Det är bara måndag och jag taggar redan till fredag, ska ut IGEN med mina kära vänner! 
 Nu sitter jag och planerar kläder med Johanna Wahlberg.. att det alltid ska vara ett sånt problem att välja kläder -.- nåja, det löser sig til fredag. Missade att lägga upp bilderna från puls för två veckor sen så dem kommer nu istället..

Förfest hos Desireé











PULS









Aww, vi hade så grymt kul så kan inte sluta längta till helgen :D <3
Johanna Igelström , min bästaste bäste vän, ska också hänga på! "Super"-Kul :)
Hoppas också att Johanna W:s Simon vill följa med oss också =)

nu blir det snart godnatt.. måste städa lite först bara!
puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0