Onboard?

Godmorgon.. Sitter just nu i bussvänten och väntar. Varje gång jag sitter här ser jag på nån affisch som sitter på glasrutan. "Lär känna dina medresenärer med onboard.se" "Ylva Andersson och fyra andra just in på linje 3" På bilden till affischen sitter människor i en buss, på huvudena har de som blå kartonger och på den är det vita huvuden, manligt huvud eller kvinnligt huvud. Med östgötatrafiken onboard kan man lära känna sina medresenärer, säga hej till nån som ser kul ut.. Herre gud. Menar dem på allvar att jag ska skriva "hej" till en person typ mitt emot mig? Varför inte bara öppna munnen och säga hej istället? Jag tycker det känns så himla fegt. Vilken idé?! Tycker att man kan gå och prata direkt med personen istället om man nu känner att man vill det. Är det ens någon som använder dethär? I så fall kanske den personen kan förklara det bra med detta:) nu ska jag åka buss! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0