Äntligen Riktig Vår!

GUDARS Vilket härligt väder det har varit idag! Nu är det vår på riktigt!
Dagen började, som vanliga dagar gör,  med påklädning, frukost och så vidare, sen var det dags att att åka till skolan. Lektion 1 vat Matte, det gick superbra och kapitlet vi jobbar med nu är 1000 gånger lättare än de förra!
Efter matten har vi en håltimma, som på vår skola kallas Hagatimmen, och idag var det "Haga happening". Vi hade ett gäng Japaner som hälsade på, de sjöng, o fotade allt och inget.

Här är dem förresten.



Sen..
hade vi Idrott, det var en bollsportslektion som var riktigt rolig, synd att vi var så få som var med =/
efter idrotten åkte jag hem =))) det var en kortisdag =)

Väl hemma så skulle jag laga lunch... gick inte så bra.. jag kunde inte motstå frestelsen att vara ute istället för att stå inne.. såå, jag gick ut, och fotade lite.
Sen blev det till slut spaghetti och köttfärssås till lunch, Mums!

lägger upp några bilder som togs idag, sen ska jag gå och läsa Oliver Twist.. Svinkul (y)

























SÅ!! Nu går jag och lägger mig! =) Sov sött alla,
puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Bästis

Riktigt underbara vårbilder, så härligt när solen är framme<3 sov så gott min bästaste bäste vän så ses vi imorn:d då blir det massa shopping och färga håret! Puss puss<3

2011-03-30 @ 22:16:01
Postat av: Carolina

Idag ska vi ha de as kul johanna! :) har packat med mig skitkläder och handduk så let's go! :)<3

2011-03-31 @ 07:23:31
URL: http://carolinalinnea.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Naw vad duktig du är på att fota Carro!:D<3

2011-03-31 @ 10:13:05
Postat av: Carolina

Haha tack fiffi x) <3

2011-04-03 @ 23:50:45
URL: http://carolinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0