Confused...

Det mesta känns jobbigt för tillfället, mycket i skolan, mycket med folk runt omkring och nu Detta.. Jag tänker kalla det för Detta efter som jag inte har energi eller vilja att förklara det hela.. Detta var så bra, Detta blev så fel och nu är Detta bara en enda röra som är förvirrande, och jag vet inte riktigt vad det kommer leda till.. Jag vet att jag delvis gjort fel, delvis gjort rätt, Men att en del från omgivningen av Detta gör fel gör det inte lättare.. De flesta av mina tankar dras till Detta och det är svårt att koncentrera sig på annat.. Det vore så skönt att bara få släppa allt ett tag, kunna tänka på annat och bara andas.. PoK,Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0